Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 15 sierpnia 2013

1.Odżywka do paznokci EVELINE 8w1 Total Action.

Mimo że, o odżywce zdania są podzielone ja jestem w przekonaniu że, to najlepszy preparat do pielęgnacji paznokci. Odżywiła i naprawiłą moje paznokcie, wyglądają zdrowo i takie sa nie są wcale wysuszone czy rozdwojone wręcz przeciwnie rosna sporo szybciej i nie łamią się. W moim przypadku spełnia swoje zadanie.
+ szybko schnie
+ ma łądny mleczny kolor
+ spełnia swoje główne zadanie czyli regeneruje
+ cena przystępna ok.10zł
+aplikator w pędzelku jak zwykły lakier.
Minusów po 3 miesiącach stosowania nie zauważyłam.

                                                                 POZDRAWIAM        

SHANA



*Zdjęcie zaczerpnięte z internetu.

1 komentarz:

  1. zgadzam się ;) 8w1 miałam już chyba z 10 buteleczek :p teraz używam 'Eveline paznokcie twarde i lśniące jak diament' ;) dla mnie to najlepsze odżywki w stosunkowo niskiej cenie ;)

    OdpowiedzUsuń