Łączna liczba wyświetleń

piątek, 16 sierpnia 2013

3.Szampon GARNIER FRUCTIS Goodbye Damage

Do włosów bardzo zniszczonych , z rozdwojonymi końcówkami.
Szampon jest na prawdę świetny , działa rewelacyjnie, najlepszy jaki kiedykolwiek stosowałam.
Skusiłam się na niego ponieważ bardzo często prostuje włosy, są one już dość zniszczone, przy ostatnim farbowaniu musiałam obciąć kilka dobrych centymetrów końcówek to mnie zmotywowało do ratowana moich włosów ograniczyłam co prawda prostowanie ale szampon dał swoje, myślę że na prawdę bardzo wzmocnił mi włosy. Rozdwojonych końcówek jest znacznie mniej, włosy są mocniejsze i grubsze.
+ Bardzo ładnie pachnie
+ wydajny (400ml)
+Włosy mocniejsze
+ Mniej rozdwojonych końcówek
+cena
+Włosy sie nie puszą
+Nie przetłuszcza

Minusów jak na razie nie znalazłam.

POZDRAWIAM SHANA
*Zdjęcie zaczerpnięte z internetu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz