Łączna liczba wyświetleń

piątek, 16 sierpnia 2013

2.Farba do włosów SYOSS Oleo intense  9-10 Jasny Blond

Opinie tej farby są różne niektóre kobiety się zachwycają inne marudzą, wszystkim dogodzić nie można.
Farbowałam nią tylko raz a jestem na prawdę bardzo zadowolona.
+ Kolor intensywny trwały, nie zmywa się. (Myje włosy codziennie, farbowałam 20dni temu kolor nadal tak samo mocny)
+ Nie niszczy włosów , moje chyba nawet wzmocniła.
+ Kolor wyszedł identyczny jak na opakowaniu.
+ Włosy są błyszczące.
+ Świetnie pokrywa siwe włosy. ( nie mi a mojej mamie. )
- Niemiłosiernie śmierdzi
- Podczas farbowania piecze i swędzi.
I to by było na tyle jak dla mnie świetna farba. Polecam.
*Zdjęcia zaczerpnięte z internetu.

                                                                               POZDRAWIAM

                                                                                           SHANA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz